KONTAKTY

KOČÁRKY-OSTRAVA s.r.o.
30. dubna 3003/1a
702 00 Moravská Ostrava a Přívoz
tel: 608959045
napište nám

ZBOŽÍ V AKCI


Vše o nákupu » Reklamační řád
Reklamační řád

Jak postupovat při reklamaci zboží

  1. Kontaktujte nás na náš e-mail (crystalposter@seznam.cz), kde je důležité napsat číslo objednávky (případně kopii faktury), vaše jméne, tel. kontakt, popis závady a fotodokumentaci závady.
  2. Bude potřeba zboží zaslat na adresu provozovny internetového obchodu (Vít Gšventner, 30. dubna 3003/1a, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz)
  3. Po přijetí zboží bude raklamace posouzena. Pokud bude reklamace akceptována, budeme vás kontaktovat a dalším průběhu.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

 

Rozsah záruky

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:

  • opotřebení věci jejím obvyklým užíváním
  • nesprávnou údržbou
  • zboží, u kterého vypršela záruka dnem uplatnění reklamace.

 

Záruční doba

Pro kupujícího je záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedena delší. Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nové věci. Je-li na výrobku, jeho obalu nebo v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.

Záruční list

Záručním listem je považována faktura za objednané zboží.